ICT-distributeur ETC heeft samen met IBM en een aantal IBM Business Partners een opvallende publiciteitscampagne opgezet waarin ‘de andere kant van IBM’ wordt belicht. IBM staat van oudsher bekend om de bewezen hoge kwaliteit van de serverproducten. Minder bekend is dat IBM deze oplossingen aanbiedt tegen zeer concurrerende en vaak zelfs lagere prijzen dan andere hardwareleveranciers. Met de gezamenlijke campagne wordt juist deze kant van IBM onder de aandacht gebracht van eindgebruikers.
De campagne, die deze week van start is gegaan, richt zich op eindgebruikers in de midmarket (bedrijven tot 1.000 medewerkers) en spitst zich toe op het IBM System x86 portfolio. Aan de hand van vijf verschillende configuraties – van compact IBM system x Express systeem tot en met een BladeCenter high performance blade-serverconfiguratie – wordt de ongedacht gunstige prijs-/kwaliteitverhouding van deze IBM-oplossingen inzichtelijk gemaakt.
Naast ETC en IBM is een aantal geselecteerde IBM Business Partners bij de campagne betrokken: Qurius, Scholten Awater, BP Solutions, Blencom, Itricity, Iptor en Invision. Er is ook een speciale website ingericht (www.deanderekantvanibm.nl) waar klanten informatie kunnen vinden over de IBM-aanbiedingen en de specificaties van de verschillende configuraties. ETC en de Business Partners verwachten met deze campagne een belangrijke extra bijdrage te leveren aan de al jaren aanhoudende groei van het IBM System x86 segment.
Complimenten IBM en ETC voor het opzetten van deze actie. Landelijk de juiste IBM partners geselecteerd die deze actie nu zelf tot een succes moeten maken. Aan Blencom zal het niet liggen !