Everest, ontwikkelaar en aanbieder van bedrijfssoftware, heeft Erik Jansen (40) benoemd tot marketingmanager. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor de implementatie en coördinatie van de marketingstrategie van Everest, zowel nationaal als internationaal.
De afgelopen vier jaar is Jansen werkzaam geweest als accountmanager bij Everest, waar hij verantwoordelijk was voor het relatiebeheer van key-accounts. In het verleden heeft hij diverse commerciële functies bij innovatieve bedrijven binnen de ict-sector bekleed.
Jansen: "In mijn functie als marketingmanager is het mijn taak Everest nog beter op de kaart te zetten en nieuwe doelgroepen en markten aan te boren."
Kees Buisman, algemeen directeur Everest: "Wij maken op dit moment een sterke groei door, niet alleen in Nederland, maar ook internationaal. Om dit in goede banen te leiden is het essentieel een sterke marketingstrategie neer te zetten. Om deze strategie uit te voeren en te coördineren hebben wij een marketingmanager aangesteld. Jansen kent de organisatie goed en door zijn jarenlange ervaring in commerciële functies is hij de geschikte persoon voor deze functie."