Managed hosting door True

Johan van Duyvendijk


Johan van Duyvendijk is ruim 17 jaar werkzaam in de IT, waarvan de laatste 15 jaar in diverse leidinggevende functies in (internationale) Service Desk omgevingen.

Hij is zijn carrière begonnen bij Compaq (later: Hewlett-Packard) in Ierland en na zijn terugkeer naar Nederland heeft hij meerdere jaren leiding gegeven aan Hewlett-Packards Operations Management Center Utrecht. Vervolgens heeft hij als Directeur Customer Support bij Exact Software leiding gegeven aan de Nederlandse support organisatie. De afgelopen jaren heeft hij diverse rollen bekleed in het managen van klantenservice afdelingen, zowel binnen het bedrijfsleven als (semi)overheid. Daarnaast is hij gecertificeerd Customer Operations Performance Center (COPC) Coördinator.

De kennis die Johan gedurende zijn carrière heeft opgedaan in outsourcing en het ontwerpen, opzetten en managen van Service Desks, past hij nu toe als Solution Architect bij Unisys Nederland. Vanuit deze rol is hij betrokken bij zowel lokale als Europese outsourcing projecten.

Vakkennis Johan van Duyvendijk

Functiegebieden

Consulting/advies, Helpdesk/support, Management, Kantoorautomatisering en Training/opleiding.

Onderwerpen

Management, Outsourcing, Infrastructuur, Beheer, ICT-branche, Loopbaan en Maatschappij.

Johan van Duyvendijk

Johan van Duyvendijk
Opleidingsniveau: WO
Carrièreniveau: Leidinggevend
Functie: Solution Architect
Werkzaam bij: Unisys
Bedrijfsgrootte: 1000-1500 personen
Omvang ict-afdeling: 1000 personen en meer
Branche: ICT
Geeft leiding aan: 1 tot 10 personen

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.