Michiel Noordermeer is een expert van Computable voor de topics Digital Transformation en CRM.
Commercie, Consulting/advies, Datacom/telecom, Management, Informatieanalyse, Kantoorautomatisering, Projectmanagement, Systeembeheer en Technisch ontwerp.
Management, Outsourcing, Digital Transformation, Datamanagement, CRM, Cloud Computing, ICT-branche, Digital Workplace, Digital Innovation en Big data.
Bij de aankoop van producten hechten klanten waarde aan de ervaring die zij met een bedrijf hebben. Deze ervaring begint al vanaf het moment dat een klant voor de eerste…
Total experience (tx) daagt organisaties uit na te denken over de klant- en werknemersbeleving. Het vereist een holistische opbouw van strategie, technologie en innovatie, specifiek op de punten waar ervaringen…
Veel bedrijven zullen grootse plannen hebben gehad voor een of andere vorm van digitale transformatie. Toen brak de coronapandemie uit en stond alles op z’n kop. De helpende hand kwam…
Degenen onder ons die vanuit huis hebben kunnen werken, weten door de recente gebeurtenissen dat de uitdrukking 'naar je werk gaan' niet meer opgaat. Nu steeds meer mensen flexibel werken,…
Het coronavirus houdt momenteel landen over de hele wereld in zijn greep. Daarbij geven regeringen, organisaties en mensen gehoor aan oproepen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om fysiek sociaal contact zoveel…