Aspect Software introduceert Aspect CXP 15 (Customer Experience Platform). Deze release voegt geavanceerde integratie toe aan het consumer engagement platform unified IP van Aspect en biedt…
De Amerikaanse leverancier van software voor contactcenters en helpdesks, Aspect Software, stelt John Hough aan als Regional Vice-President of Sales voor Noord-Europa. Hough was eerder Head…
Aspect software, een Amerikaanse leverancier van contactcenteroplossingen, en het Belgische Ringring bundelen hun krachten. De cloudprovider uit Diegem levert interactieve telefoonapplicaties (IVR) en sms-diensten. Met de…
Mtel moest zijn bestaande IVR-platform vervangen, omdat deze end-of-life was. Het ging om een traditioneel TDM-platform dat niet langer in staat was te voldoen aan de…
Aspect Software kondigt de release aan van Aspect EQ (Engagement Quotient) Workforce Optimization 8.1. Deze release bevat verbeteringen voor Aspect EQ Workforce Management, Aspect EQ Recording,…
Aspect Software lanceert Voxeo CXP Pro 14. Dit is een bundel nieuwe releases van Voxeo CXP 14, het lifecycle-managementplatform voor self-service applicaties, en Prophecy 14, het…
Aspect Software introduceert Aspect Proactive Engagement Suite, een op SaaS gebaseerde, geavanceerde suite van aanpasbare applicaties voor outbound customer engagement.
Aspect Software, leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde oplossingen, introduceert Aspect Workforce Optimization 8.0 (WFO 8) voor geïntegreerde workforce optimization,…
Aspect Software annonceert een op cloud gebaseerde contactcenteroplossing met functionaliteit die is ontworpen om snel van waarde te zijn bij het realiseren van een superieure klantenservice.…
Aspect, leverancier van oplossingen voor Next-Generation klantcontact en enterprise workforce optimization, en GPN Telecom, de Oostenrijkse expert in communicatieoplossingen, maken bekend een strategische partnerovereenkomst te hebben…
Microsoft en Aspect Software, speler op het gebied van contactcenters, hebben op de VoiceCon Orlando 2008 conferentie een langjarig strategisch samenwerkingsverband aangekondigd om Unified Communications (UC)…
Aspect Software, een bedrijf dat zich uitsluitend richt op het contact center, en Merced Systems, leverancier van toepassingen voor performance management van klantenserviceorganisaties, maken de algemene…
Aspect Software, wereldwijd het grootste bedrijf dat zich uitsluitend richt op het contact center, annonceert vandaag de samenwerking met Microsoft om een oplossing op de markt…
Aspect Customer Self Service 7.2, de nieuwste versie van de voice self-service portal, is door Nuance Communications gecertificeerd voor het toepassen van Open Call Steering functionaliteit.…
Aspect Software, Inc., het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, kondigt aan dat versie 7.0 van Aspect® eWorkforce Management™ een vernieuwde…
Aspect Software, Inc., het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, meldt dat Oceans Connect dankzij Aspect® EnsemblePro™ (Unified IP™) de kwaliteit…
Aspect Software, Inc.™, het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, kondigt een nieuwe ontwikkeling aan in de Unified IP strategie. In…
Aspect Software, het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, heeft een partnerovereenkomst gesloten met ATIS Telecommunicatie. De nieuwe partner verzorgt het…
Aspect Software, Inc, het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, heeft aangekondigd dat het alle activa van SophistiCom Technologies Inc. heeft…
Aspect Enterprise Campaign Manager versie 2.0 biedt nieuwe kansen om de productiviteit van het contact center verder te verhogen. In deze versie van het systeem is…
Concerto Software en Aspect Communications gaan voortaan samen verder als Aspect Software. De meerderheid van de aandeelhouders van Aspect Communications keurde afgelopen week de fusie tussen…
Aspect Communications Corporation heeft bekendgemaakt dat Voicetec verkoop, systeemintegratie- en supportdiensten voor Aspect’s business communications software aanbiedt op pan Europees niveau.