Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Dit kun je verwachten van contact opnemen met Knab

 

Contact opnemen met Knab kan belangrijk zijn omdat het dan gaat over je bank situatie. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn, maar waarschijnlijk is de kans heel groot dat je het antwoord op je vraag niet gaat vinden op de website bij de meest gestelde vragen. Vaak willen ze je daar wel naar verwijzen, maar heb jij er niks aan.

Kan ik bellen met Knab?

In principe is elk bedrijf bereikbaar telefonisch. Hier ligt het probleem ook zeker niet. Waar het probleem wel ligt is het nummer vinden van het bedrijf. Steeds meer bedrijven willen namelijk dat je op een andere manier contact met ze opzoekt. Denk bijvoorbeeld aan de chatbot die kom je steeds vaker tegen. Hierdoor bezuinigen bedrijven op personeel die de telefoon moet aannemen.

Het probleem hierbij is dan alleen dat jij nog steeds met jouw probleem zit en dat dit alleen opgelost kan worden zodra jij iemand spreekt. Veel bedrijven gaan ook over op apps bijvoorbeeld hier kunnen problemen bij ontstaan. Op dit moment is het alleen voor jou lastig om ze te bereiken omdat je geen telefoonnummer van ze hebt. 

Knab heeft vele ander social media waarbij jij contact zou kunnen opnemen. Het is alleen de vraag wanneer krijg je antwoord of hoelang moet je wachten. Als het een noodsituatie is heb jij geen tijd om drie dagen te wachten. Misschien wacht je een week en heb je nog steeds geen reactie, wat doe je dan? Wil je contact opnemen met Knab? Dit is de snelste manier. Wij helpen je om in contact met ze te komen zodat jij je probleem kan bespreken met een persoon die op basis van jouw situatie kan kijken naar een oplossing.

Kun je met ons wel contact opnemen?

Wij hebben een heel gemakkelijk nummer dat je dus kunt bereiken om doorverbonden te worden met het bedrijf dat jij zoekt. Dit is waar wij voor bestaan en wat wij voor jou willen betekenen. Ook wij kunnen fouten maken of je hebt een probleem met bijvoorbeeld een dienst van ons gehad en dit wil jij bespreken. Dit is begrijpelijk en wij willen daarom ook zeker degene zijn die jou te woord kunnen staan als persoon en niet als robot. Je kunt ons daarom gewoon bellen met het nummer en aangeven wat er aan de hand is en waar jij hulp bij nodig hebt. Je kunt ook een contactformulier op de website invullen en wij zorgen dan dat wij je terugbellen. In het contactformulier kun je alvast aangeven wat de aanleiding is van het contact. Wij kunnen zo alvast anticiperen op de situatie en jou bellen. Vragen over de dienstverlening? Neem contact op met KSD.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/7375075). © Jaarbeurs IT Media.

?

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.