Managed hosting door True

Sponsored

SPS
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

CRM voor ICT bedrijven - superieure service als succesfactor

Hoe ICT bedrijven door CRM beter presteren en de klanttevredenheid vergroten

 

Welke IT-dienstverlener kent het niet. Voortdurend bent u bezig met veel taken tegelijkertijd: nieuwe klanten winnen, meer contracten afsluiten, offertes en specificaties schrijven, projecten effectief beheren en supportkwesties zo snel mogelijk afhandelen. Bovendien is het belangrijk steeds weer op te vallen in de massa binnen de sterk concurrerende en compacte markt van de IT- dienstverlening.

Ongeacht het doel dat uw ICT bedrijf nastreeft, vast staat dat u verzekerd bent van langdurig succes en u zich onderscheidt wanneer uw klanten enthousiast over u zijn. Hoe dat gaat?

Heel eenvoudig: door bekwaam advies, uitstekende support en een kosteneffectief project- en helpdeskmanagement voor stipte levering. Hiervoor hebben uw medewerkers een sterk presterend CRM-systeem nodig dat tijd en geld bespaart en hen voldoende vrijheid geeft om zich te concentreren op het belangrijkste: deskundig IT-advies en bekwame IT-dienstverlening, resulterend in grote klanttevredenheid.

De CRM-brancheoplossing “CAS IT Services“ van CAS CRM Duitsland is een speciaal op de eisen van IT-dienstverleners en softwarebedrijven toegesneden CRM-oplossing. Deze ondersteunt alle afdelingen van IT-dienstverleners en softwaremakers bij acquisitie, klantenadvies, projecten, support en op de markt brengen van software. De basis vormt CAS genesisWorld CRM, de meervoudig onderscheiden CRM-oplossing voor het MKB. 

Dit biedt CAS IT Services:

360° view en samenwerking door de afdelingen heen

Met CAS IT Services maken alle medewerkers gebruik van een centraal gegevensbestand, dat zorgt voor een 360° view en een optimale samenwerking door de afdelingen heen. Het vergemakkelijkt het afspraken- en takenbeheer, de bewerking van documenten en de gemeenschappelijke projectwerkzaamheden. Supportkwesties worden eenvoudig opgelost omdat medewerkers goed geïnformeerd zijn en onmiddellijk de vereiste informatie kunnen bieden. En dat vinden de klanten fijn.

Gegevens overal toegankelijk

Of uw onderneming nu over verschillende locaties verspreid is, uw medewerkers thuis werken en uw verkoopteam met telefoon en laptop/tablet op pad is. Ze hebben altijd toegang tot actuele gegevens: door replicatie of online via internet. Uw medewerkers zijn altijd op de hoogte.

Helpdesk maximaliseert efficiëntie

Serviceverzoeken worden transparant georganiseerd: Een ticketsysteem registreert foutmeldingen, regelt overdrachten en verantwoordelijkheden, brengt de verkoopafdeling op de hoogte en laat de klant de afhandeling van de fout via internet volgen. De automatische tijdregistratie van bewerkingsduur en gebruikte bedrijfsmiddelen waarborgt volledige kostencontrole. Met een druk op de knop kunnen evaluaties voor bepaalde gebieden of per klant worden opgesteld. De omvang van de dienstverlening waarop een klant recht heeft kan zo worden gedocumenteerd.

Projectplanning en -besturing

De gemeenschappelijke projectontwikkeling wordt een routineactiviteit, want voor uw projecten heeft u een effectief plannings- en sturingssysteem beschikbaar. Projecten kunnen daarmee doelbewust gepland en gestructureerd worden. Met risico's, fasen, mijlpalen en doelen. Maar ook met taken, ressources, budgetten, kosten en tijden houdt u vanaf het begin rekening. Via de projectstatus, ad-hoc-evaluaties en een bewakingssysteem houdt u uw projecten steeds op koers. In een grafische weergave ziet u de belasting van uw medewerkers en voorkomt u overlapping van afspraken.

Kennisdatabase en online support

Verworven kennis kan nu efficiënt worden benut. Alle met succes afgehandelde serviceverzoeken worden verzameld in de kennisdatabase en kunnen snel worden gevonden. Vaak gestelde vragen worden opgeslagen in de FAQ-database en in een browser aan de klant beschikbaar gesteld, inclusief aanvullende informatie zoals afbeeldingen en geïllustreerde handleidingen. Daardoor wordt uw supportafdeling op de lange termijn ontlast.

Meer weten?

CAS IT Services is een product van CAS CRM in Duitsland. De onderneming heeft tegenwoordig in de CAS groep ruim 400 medewerkers. Ruim 400.000 mensen in meer dan 20.000 ondernemingen en organisaties benutten tegenwoordig de voordelen van de softwareoplossingen: de beste ergonomie, flexibel aanpassings- en integratievermogen, gekwalificeerd partnernet dat in de praktijk vele malen is beproefd en een zeer goede prijs-/prestatieverhouding.

Wilt u graag meer weten over de CRM-oplossing CAS IT Services?

Meld u nu aan voor het kosteloze webinar op 11 oktober!

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6466608). © Jaarbeurs IT Media.

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.