Managed hosting door True

CM.com lijft RobinHQ in voor klantenservice-software

 

Klantenservice

Het Nederlandse CM.com, dat ook een kantoor in Brussel heeft, neemt RobinHQ.com over. Dit Nederlandse bedrijf is leverancier van software voor klantcontactcentra van e-commerce bedrijven. Haar Robin Program helpt teams hun serviceniveaus te verbeteren, efficiënter te werken en meer te verkopen.

CM.com, dat in februari van dit jaar naar de beurs ging, ziet in de software van de saas-leverancier een mooie aanvulling op haar eigen mobile service cloudoplossing voor klant-contactcentra. Jeroen van Glabbeek, ceo van CM.com, zei eerder dit jaar al op overnamepad te zijn. De oprichters van RobinHQ.com blijven aan boord. Ze worden behalve in contanten ook in aandelen betaald wat hun betrokkenheid waarborgt. CM.com gaat daarvoor 1,5 miljoen euro aan nieuwe aandelen uitgeven. 

Patrick Speijers, ceo van RobinHQ.com, verwacht in het grotere geheel van CM.com zijn internationale groeiambities beter te kunnen waarmaken. Zijn bedrijf, waar zo'n twintig mensen werken, behaalde vorig jaar 2 miljoen euro omzet. 


Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/7073010). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.