Managed hosting door True

Digacom klantonderzoek Unified Communications

 

Telecomdienstverlener Digacom heeft in zijn nieuwsbrief een klantonderzoek naar Unified Communications gepubliceerd.

Dit klantenonderzoek leverde een aantal bevindingen op. Zo bleek voor de meeste respondenten (34,4%) vervanging van een oude telefooncentrale de belangrijkste reden te zijn geweest om over te stappen op een UC-oplossing. Vanuit kostenoogpunt werden het terugdringen van de gesprekskosten (32%) en voordeliger en beter beheer (32%) het meest genoemd. En dan de belangrijkste vraag volgens de dienstverlener: wat heeft de door Digacom geleverde oplossing u voor concrete voordelen opgeleverd? Digacom meldt: "25% antwoordde hierop dat de kosten omlaag zijn gebracht, terwijl 20,8% liet weten nu sneller en efficiënter te werken dan voorheen. Ook hebben onze klanten met deze oplossing een verhoging van de flexibiliteit (16,7%) en een verbetering van de bereikbaarheid (12,5%) weten te realiseren. Hieruit blijkt dat Unified Communcations het merendeel van de klanten inderdaad concrete voordelen oplevert. Op de vraag naar eventuele verdere plannen op dit gebied, antwoordde 25% aan dat ze hun bestaande UC-oplossing nog willen uitbreiden, bijvoorbeeld met videotelefonie of videoconferencing."

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/3061527). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 
Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.