Compricon, distributeur voor data- en telecommunicatieoplossingen, biedt vanaf heden haar klanten een nieuwe Voice over IP-oplossing van Avaya.
Met de Avaya IP Office solution breidt Compricon haar oplossingenpakket uit op het gebied van Unified Communications. De VoIP-oplossing wordt volledig ondersteund met hoogwaardige service en support.
Compricon’s VoIP-oplossing is niet alleen voor ervaren resellers en integrators. Ook partners die nog niet over veel ervaring met IP telefonie beschikken kunnen direct hiermee aan de slag. Compricon heeft daartoe een Solution gebouwd die deze partners over het hele traject kan ontzorgen. Van site-survey, inbedrijfstelling, service en support tot Service Level Agreements. Dit betekent dat de partner een complete oplossing aan zijn klanten kan bieden zonder er zelf veel voor te hoeven investeren.
Met Avaya IP Office is gekozen voor een VoIP-oplossing die uitermate geschikt is voor klanten in het Midden- en Kleinbedrijf, met verschillende bedrijfsgroottes. De oplossing is schaalbaar, biedt flexibiliteit en een soepele migratie- en upgrade strategie. Avaya IP Office kan bedrijven een aanzienlijke kostenbesparing opleveren. Door de integratie met bestaande datanetwerken wordt bespaard op infrastructuurkosten en is IP telefonie geen op zich staande applicatie meer. De productiviteit en bereikbaarheid van medewerkers verbetert waardoor VoIP een zeer interessante optie is voor het MKB. Het is duidelijk dat dit een zeer korte Return on Investment (ROI) oplevert voor de eindgebruiker.
Vanuit hardwarematig-perspectief gezien bestaat de Compricon VoIP-oplossing naast de Avaya IP 500 VoIP-centrale en -toestellen uit Allied Telesis PoE switches en Eaton noodstroomoplossingen. De infrastructuur voor een VoIP-oplossing is immers van groot belang. Compricon heeft jarenlange ervaring en expertise op het gebied van netwerkinfrastructuren zodat er een optimale combinatie ontstaat. Daarnaast is de ondersteuning voor IP telefonie van A tot Z afgedekt.
Compricon zal binnenkort nog een aantal complete, op ontzorging gerichte Solutions uitrollen. De toegevoegde waarde die Compricon biedt zal hier duidelijk in terug te vinden zijn.
Meer informatie over de Compricon VoIP-oplossing is te verkrijgen via telefoonnummer 0492 – 593 000.