Managed hosting door True

KPN lanceert Simyo in Spanje

 

KPN lanceert op de Spaanse markt het eigen mobiele merk Simyo.

De dienst is onderdeel van de activiteiten van KPN in Spanje als virtuele operator. KPN huurt daarvoor capaciteit op het Spaanse netwerk van Orange. Met deze MVNO-activiteiten (Mobile Virtual Network Operator) kan KPN zijn meermerkenstrategie ook buiten het huidige werkgebied (Nederland, Duitsland, België) toepassen. De introductie van Simyo maakt deel uit van de KPN-strategie om meerdere merken, zoals Base, in verschillende markten in Europa uit te rollen.
Simyo is prepaid mobiel bellen waarbij de klant zichzelf via Internet aanmeldt. Het bellen kost daardoor maar 9 cent per minuut op alle netwerken 24 uur per dag. Dat tarief geldt ook voor SMS'n.
Naast Simyo biedt KPN in Spanje als MVNO ook groothandelsdiensten aan waarbij partners als Euphony en Interbank mobiele diensten op de markt brengen in samenwerking met KPN.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/2327015). © Jaarbeurs IT Media.

?

 
Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.