Managed hosting door True

Copaco

 

Genomineerd als: Best Channel Marketing Campaign of the Year (Sportsparen 2008)

Copaco heeft willen inhaken op de twee grote sportevenementen van dit jaar. Iwan Kuipers, directeur van Copaco, merkt dat een loyaliteitsprogramma op het EK Voetbal en de Olympische Spelen nog steeds goed aanslaat bij het kanaal. "De producten in het programma zijn een doorsnede van de producten uit ons gehele portfolio. De nominatie en het succes van de actie geven aan dat resellers het leuk vinden om te sparen voor sportgerelateerde acties met barbecues en koelboxen. Als ik naar het aantal deelnemers kijk en het aantal punten dat ze hebben behaald, ben ik zeer tevreden over deze sportieve actie."

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/2668134). © Jaarbeurs IT Media.

?

 
Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.