William Schoonderbeek is per 1 augustus 2004 bij MCC in dienst getreden als product marketing manager.
Schoonderbeek gaat zich bezighouden met de verdere professionalisering van MCC en is verantwoordelijk voor de marketing van de huidige en toekomstige producten en diensten op het snijvlak van telefonie en data. Met de benoeming van William Schoonderbeek zet MCC de volgende stap in het bij elkaar brengen van de telecommunicatie- en ICT-branche.
William Schoonderbeek zal werkzaam worden binnen de Mobile Competence Centre business unit, die zich exclusief richt op het op de markt brengen van mobiele dataoplossingen via het IT-resellerkanaal. Léon Bosch, directeur van het Mobile Competence Centre toont zich verheugd met de komst van William: "Ik heb William in zijn voorgaande functie bij HP leren kennen als een zeer talentvolle persoonlijkheid. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij een waardevolle versterking is voor het team. Hij zal zich gaan bezighouden met de uitbreiding van het producten- en dienstenassortiment ten behoeve van het Mobile Competence Centre in het algemeen, en navigatie- en datacommunicatieproducten in het bijzonder."
William Schoonderbeek is afkomstig van HP, waar hij de afgelopen vijf jaar verantwoordelijk was voor de marketing van de iPAQ Pocket PC, Tablet PC en draadloze producten. Daarvoor heeft hij gewerkt als product manager bij Landis en als account manager bij CAM automatisering. De kennis van het verkoopkanaal die hij in deze functies heeft opgedaan zullen in zijn nieuwe functie zeker van pas komen.
Lees ook