SMC Networks wil de communicatie met partners verbeteren en heeft María Agüera aangesteld als channel marketing specialist.
De leverancier van apparatuur voor LAN en breedbandverbindingen wil met de nieuwe aanstelling laten zien dat het zijn it-kanaal serieus neemt. George Zervos, algemeen directeur Europe en Africa bij SMC Networks: "De juiste marketing-strategie is essentieel willen we onze channel-business uitbreiden. Met María aan boord zien we nu al kans onze communicatie te verbeteren en dus ook onze relatie met partners."
Agüera gaat SMC helpen met de communicatie richting de mkb- en SoHo-markt in Scandinavië, de Baltische staten, de Benelux, het Verenigd Koninkrijk en zuidelijk Afrika. Daar is SMC Networks van plan zijn marktaandeel te vergroten. Het gaat SMC er vooral om de communicatie met partners te verbeteren en aan te tonen welke zakelijke kansen er zijn in de mkb en SoHo-markt. Ook moet Agüera’s aanstelling SMC helpen zijn merkbekendheid in Europa en zuidelijk Afrika te vergroten.
Agüera heeft drie jaar ervaring in internationale communicatie en komt van Transcend, waar ze werkte als marketing en pr-specialist in Noord- en Zuid-Europa.