Managed hosting door True

Liferay koopt marketingsoftwarebedrijf Triblio

 

Deal handen schudden overname

Liferay, een Amerikaanse aanbieder van software voor online portalen, heeft een meerderheidsbelang genomen in Triblio. Dit eveneens Amerikaanse bedrijf biedt digitale marketingoplossingen. Klanten die het Digital Experience Platform (DXP) van Liferay gebruiken, krijgen nu ook de beschikking over functionaliteit voor op maat gemaakte content en andere marketinginformatie.

Triblio blijft onder eigen naam opereren en wordt geleid door mede-oprichter Andre Yee (afkomstig van Eloqua, leverancier van software voor marketing automation). Triblio verrijkt zijn software met kunstmatige intelligentie zodat marketinguitingen online gepersonaliseerd en geanalyseerd kunnen worden.

In Nederland is Liferay met zijn opensourceplatform DXP actief vanuit Leiden. Klanten zijn onder meer het Kadaster, de FNV, de IND en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6536659). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.