Lexmark start zijn nieuwe Connect Partner-programma. Het printerconcern lanceert het nieuwe programma in reactie op de veranderende behoeften van channelpartners en de marktdynamiek. Het nieuwe programma biedt ondersteuning aan partners die oplossingen verkopen aan organisaties die behoefte hebben aan een holistische, integrale aanpak van hun data- en documentbeheer. Het programma beperkt zich daarbij niet enkel tot printoplossingen.
Het nieuwe Connect Partner-programma van Lexmark biedt partners een platform om met de expertise van Lexmark op het gebied van hardware, supplies, reparatie- en onderhoudsdiensten, managed print services (MPS) en softwareoplossingen het aanbod aan hun klanten verder uit te bouwen.
Channelpartners die deelnemen aan het Connect Partner-programma krijgen van Lexmark toegang tot diverse mogelijkheden om hun concurrentievoorsprong te vergroten, met groter gemak nieuwe klanten binnen te halen en meer omzet uit bestaande klanten te genereren. Het nieuwe programma biedt verbeterde trainingsprogramma’s en marketingondersteuning, zodat partners klanten hun toegevoegde waarde en daarmee hun winstgevendheid kunnen vergroten. Lexmark heeft zijn huidige programma’s inmiddels ondergebracht binnen het Connect Partner-programma.
Tastbaar
Volgens Steven Burford, general manager Lexmark voor de Benelux, biedt het nieuwe Connect Partner-programma channelpartners een uitgekiende mix van technologische kennis, branche-expertise en tools voor klantencommunicatie. 'Dit biedt resellers tastbare kansen en alles wat zij nodig hebben voor het verbeteren van hun bedrijfsresultaat. We hebben dit nieuwe programma speciaal ontwikkeld om een kader te bieden dat partners helpt om zich aan te passen aan een snel veranderende markt. Resellers die aan dit programma deelnemen zullen effectiever kunnen inspringen op de actuele en toekomstige behoeften van klanten op het gebied van documentuitvoer en -beheer in dit tijdperk van digitale transformatie.'
Lees ook