BuddyBuy heeft overeenkomsten gesloten met 6 graden en GrafiKUS die BuddyBuy actief in de markt gaan zetten als reseller in respectievelijk Groningen, Friesland en Drenthe en het zuiden van het land. 6 graden, Surhuisterveen en GrafiKUS, Bladel zijn de partners voor regionale klanten die via sociale media gaan verkopen.
GrafiKUS, een reclamebureau in Bladel, is lokaal partner geworden van BuddyBuy. Daardoor breidt GrafiKUS de reclamediensten uit richting de socialmedia. ‘Wij zien hier grote kansen omdat BuddyBuy slim inspeelt op het gebied van promoties/acties via socialmedia’, stelt Frauke Wouters van GrafiKUS. ‘Het concept om klanten pas te laten betalen op het moment dat de consument een voucher download en inlevert spreekt GrafiKUS erg aan. BuddyBuy helpt ons prima op weg om alles vlekkeloos voor onze klanten te laten verlopen. Ook het inzicht hoe de promotie of actie verloopt en hoeveel vouchers er gedownload zijn, is zeer interessante en belangrijke informatie voor ons en onze klanten.’
6 graden is een samenwerking tussen Incd. Marketing en Sterc Internet & Marketing, beide uit Surhuisterveen. Onder de naam 6 graden maken zij zich sterk voor strategische inzet van socialmedia, gekoppeld aan technische innovatie. Ferenc Jacobs, eigenaar 6 graden: ‘BuddyBuy is voor ons een perfecte uitbreiding van onze diensten op het gebied van socialmedia. Het voordeel is dat we nu gebruik kunnen maken van een bewezen werkend systeem, zodat wij dit direct en zonder problemen aan onze klanten kunnen aanbieden. De samenwerking met BuddyBuy komt op het juiste moment en gaat in Noord Nederland helpen met sociale marketing.’ 6 graden zorgt ervoor dat niet alleen op strategisch niveau gekeken wordt naar de inzet van socialmedia, maar ook hoe hier technisch innovatieve middelen voor kunnen worden ingezet.
Michel de Beer, namens BuddyBuy: ‘Via BuddyBuy kunnen bedrijven en organisaties hun promoties en aanbiedingen op een uiterst effectieve manier verspreiden en bouwen ze ook aan hun eigen merk op de diverse socialmedia-platforms zoals hun eigen Facebook en Google+ pagina’s. Naast een positief effect op de verkopen leidt het ook tot verbeterde vindbaarheid op internet; de campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines.’