Arrow ECS, een wereldwijde Value Added Distributeur voor het professionele IT reseller-kanaal, heeft zijn activiteiten uitgebreid met One Call Support, een dienst voor prepaid technische ondersteuning. Dankzij deze dienst hebben klanten één aanspreekpunt voor alle technische problemen en kunnen ze 24/7 terugvallen op een team experts. Hierdoor komt een einde aan onnodige downtime en inefficiënte ondersteuning.
Via One Call Support beschikken klanten over technische ondersteuning op producten van 31 toonaangevende IT-fabrikanten, te weten: AEP, Allot, Blue-Coat, CA, Citrix, Commvault, DataCore, Double-Take, EMC, Fortinet, HDS, HP, IBM, Lakeside Software, McAfee, Mircosoft, N computing, NetApp, Netgear, Novell, PKWare, Radware, Riverbed, RSA, SafeNet, Sonicwall, Sophos, ThinPrint, VMWare, Wyse en Zeus.
Bart van Rheenen, Managing Director Arrow ECS Benelux is enthousiast over deze dienst voor resellers en hun klanten. ‘Onze One Call Support contracten verbeteren de bestaande onderhoudscontracten van leveranciers door een contract te bieden dat vrijwel elk product in een datacenter omvat. Hierdoor wordt de frustratie weggenomen die voortvloeit uit zogenaamde "single supplier" contracten. Bovendien is de dienst 24 uur per dag telefonisch beschikbaar.’
Arrow meent dat klanten bij een persoon terecht moeten kunnen om de problemen op te lossen. Geen automatische menu’s, geen voicemails en niet doorgestuurd worden naar een andere collega of zelfs naar een andere leverancier maar een persoonlijke aanpak en één aanspreekpunt voor alle vragen op het gebied van IT-infrastructuur. Het team bestaat uit gecertificeerde experts met certificeringen zoals: MCSE, CCA, CNE, CCNA, VCP’s en product certificeringen van verschillende leveranciers.