Toshiba Consumer Products, producent van flatscreen-tv’s en dvd-spelers, lanceert een nieuw partnerprogramma voor gespecialiseerde dealers: ‘motto ii’ (Japans voor ‘wat goed is, kan nog beter worden’). Dit programma stelt hen in staat om hun slagkracht, omzet en concurrentievermogen te vergroten en nieuwe klanten in het premiumsegment van de markt te werven.
Om dealers beter te ondersteunen, heeft Toshiba een nieuw partnerprogramma in het leven geroepen waarmee zij hun concurrentiepositie kunnen versterken: motto ii. Motto ii biedt partners diverse voordelen, aldus Toshiba. Zo krijgen zij exclusief de beschikking over motto ii-producten, mogen ze afnemers van motto ii-producten exclusief een jaar extra fabrieksgarantie aanbieden (drie in plaats van twee jaar), zijn ze verzekerd van een optimale beschikbaarheid en levering van de producten, kunnen ze deelnemen aan kwalitatief hoogstaande trainingen, hebben ze toegang tot exclusief reclamemateriaal en zijn ze gerechtigd mee te doen aan exclusieve marketingacties.
Motto ii gaat deze maand live, in Nederland hebben zich reeds 75 dealers aangemeld voor dit partnerprogramma van Toshiba.