Managed hosting door True

Makro en The Phone House openen shop-in-shop

 

Makro en The Phone House openden de eerste shop-in-shop in Makro Amsterdam.

Met deze samenwerking speelt Makro opnieuw in op de toenemende behoefte van ondernemers aan een compleet aanbod van producten en diensten onder één dak. Bij gebleken succes wordt dit concept in andere vestigingen van Makro doorgevoerd. Deze opening betekent voor The Phone House al de derde winkelopening van dit jaar. Eerder werden in Den Haag en Apeldoorn twee nieuwe ‘Connected World' flagshipstores geopend.

In de Amsterdamse vestiging van Makro opent The Phone House een shop-in-shop met een oppervlakte van veertig vierkante meter. Het complete zakelijke assortiment van de telecomaanbieder is verkrijgbaar, zoals abonnementen, prepaid, handsets, accessoires en verzekeringen. Jean-Pierre Bienfait, algemeen directeur van Makro Nederland, licht de samenwerking toe: "Makro streeft ernaar om ondernemers een totaaloplossing op één adres te bieden. We zijn continu bezig met het verbeteren en uitbreiden van ons food en non-foodassortiment om ondernemers nog beter van dienst te zijn. Met het one stop shop-principe biedt Makro ondernemers de mogelijkheid hun inkopen efficiënt te doen. Wij zijn dan ook zeer blij met deze unieke samenwerking."

De lijfspreuk van The Phone House "Met de hartelijke service" sluit goed aan bij de strategie van Makro Nederland. Ondernemers worden hierin centraal gesteld en er wordt optimaal ingespeeld op individuele klantwensen. Het verkooppunt van The Phone House in Makro is duidelijk herkenbaar als The Phone House met al haar producten en services.

Martijn Hol, commercieel directeur van The Phone House, zet het hoge serviceniveau centraal in de shop-in-shop: "In de zakelijke markt voor mobiele telecommunicatie is grote behoefte aan persoonlijke service. Het is voor ondernemers alleen niet altijd eenvoudig om onze winkels, die veelal in het centrum van de steden liggen, te bezoeken. Door een shop-in-shop te openen in de vestiging van Makro brengen we onszelf dichter bij ondernemers en zijn we voor deze klantgroep makkelijker bereikbaar. Makro biedt hiervoor de juiste locatie en ruimte en wij brengen onze expertise mee. En dat maakt onze samenwerking uniek. Dit vullen we nog verder aan met onze unieke diensten en producten zoals ‘datatransfer' en ‘hoogwaardig leentoestel' die zeker voor de zakelijke markt een mooie aanvulling zijn."

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/3788963). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.