Managed hosting door True

Ingram Micro en Cisco starten culinaire campagne

 

Op 13 december gaan er bij Ingram Micro twee nieuwe Cisco-campagnes van start. Resellers maken tot en met 31 januari kans op een dinerbon van 250 euro of een culinaire workshop.

Resellers die zich hiervoor aanmelden ontvangen een persoonlijk target, dat gebaseerd is op hun totale Cisco-omzet en de omzet op Cisco Borderless Networking-producten. Resellers met de hoogste procentuele overscore verdienen een dinerbon van 250 euro voor een Michelin-sterrenrestaurant of een culinaire workshop op landgoed Wolfslaar in Breda.

Daarnaast ontvangen resellers die niet eerder Cisco-producten bij Ingram Micro hebben gekocht bij plaatsing van hun eerste order van 1000 euro een voucher voor een champagneontbijt voor twee personen.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/3716572). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.