Managed hosting door True

Toshiba benoemt Inno Frencken tot marketing manager

 

Met ingang van gisteren is Inno Frencken benoemd tot marketing manager bij Toshiba Information Systems Benelux.

Frencken is reeds werkzaam bij Toshiba, waar hij in 1997 in dienst trad als product manager notebooks. In oktober 2002 werd zijn functie uitgebreid en sindsdien geeft hij tevens leiding aan de product marketing afdeling van Nederland en België. Dit blijft hij ook in zijn nieuwe functie doen.

‘Toshiba maakt voor zowel de zakelijke als consumentenmarkt topproducten die zijn voorzien van de belangrijkste nieuwste technologieën,’ zegt Frencken over zijn nieuwe functie. Het merk heeft veel onderscheidend vermogen en dat naar de markt brengen is mijn grootste uitdaging’.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/363381). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over



Lees ook


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.