Deloitte heeft een samenwerkingscontract ondertekend ter ondersteuning van Oracle’s Siebel CRM On Demand oplossing – een hosted CRM oplossing waarop klanten zich kunnen abonneren.
Deloitte is hiermee de eerste wereldwijde strategische partner van Oracle die zo’n samenwerkingsovereenkomst heeft afgesloten met Oracle in de groeiende markt voor SaaS-oplossingen.
Oracle en Deloitte willen samenwerken om klanten de potentiële voordelen van Oracle’s hosted CRM oplossing beter te leren begrijpen en hen te ondersteunen bij de implementatie en het succesvol gebruik van deze oplossing.
"Nu Oracle de CRM On Demand markt begint te herdefiniëren is het essentieel om samen te werken met organisaties zoals Deloitte, die vergaande kennis hebben van CRM. Zij kunnen als geen ander onze gezamenlijke klanten helpen de toegevoegde waarde van Siebel CRM On Demand oplossingen te realiseren," zegt Anthony Lye, senior vice president van CRM On Demand bij Oracle. "Deloitte’s betrokkenheid bij Siebel CRM On Demand moet een sterk signaal zijn voor onze klanten en potentiële klanten dat er een grote toekomst in het verschiet ligt voor deze software."
Onder het samenwerkingscontract zal Oracle het volgende aan het Deloitte CRM team leveren: aanvullende applicatie ontwikkelcapaciteit, ERP kennis en ervaring en marketing ondersteuning. Deloitte zal kennis inbrengen over procesverbetering en integratie. Deloitte zal multidisciplinaire kennis inbrengen rond strategie, relatiemanagement, operations, human capital, governance, risico en compliance.