Managed hosting door True

Olympisch goud voor resellers Xerox

 

Xerox richt zich met haar nieuwe marketingcampagne, die gebaseerd is op de sponsoring van de Olympische Spelen, op het verkoopkanaal.

De nieuwe campagne van Xerox neemt de vorm aan van een competitie, waarin voor ‘Gold Medal Performances’ onder meer toegangskaarten voor de openingsceremonie van de aanstaande Olympische Spelen in Athene zijn te verdienen. De zogenaamde ‘Xerox Olympic Challenge’ campagne is gericht op alle Europese Xerox resellers voor de Office producten. De Europese campagne, die begin januari van start gaat en loopt tot medio april 2004, heeft ‘de ontwikkeling van het Xerox reseller-kanaal’ tot doel en dient tevens ter ondersteuning van de introductie van een aantal belangrijke nieuwe producten. Alle introductieactiviteiten zullen een Olympisch tintje krijgen.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/160795). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.