Managed hosting door True

Gomocha neemt Nederlands FieldAssist over

 

samenwerking

Gomocha neemt alle klanten over van Aiming Field Service, het voormalige FieldAssist, uit het Limburgse Stamproy. De Nederlands-Amerikaanse leverancier van field management software krijgt hierdoor toegang tot bredere markten in de maakindustrie, koeling, bouw en vacuümtechniek.

FieldAssist werd een paar jaar geleden door Interman Engineering uit Etten-Leur overgenomen van Moonen Group of Companies. De komende twee maanden gaat FieldAssist op in het grotere Gomocha. Gomocha, een samentrekking van Go Mobile en Change, is 33 jaar geleden opgericht door Martin Knook.

Zijn platform voor de ondersteuning van mobiele onderhoudsmonteurs, FMP360, bezorgde hem bij Gartner de status van 'innovation vendor'. In Nederland heeft Gomocha klanten als Canon Business Center, Strukton, Frimex, Stulz, Rendo Netwerken, Geveke, Wilchem, Central Point en Jaski. De FP30 App is geschikt voor verschillende soorten activiteiten van buitendiensten zoals installatie, reparatie, routine-onderhoud, inspectie en revisie. 

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6927605). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.