Propulsion BV, gespecialiseerd in het ondersteunen van bedrijven bij het zoeken naar nieuwe klanten, biedt nieuwe mogelijkheden voor het verlagen van de ’kosten per lead’.
Het Propulsion Platform heeft nu een e-mail-module die telemarketing-activiteiten kan aanvullen of in sommige gevallen zelfs kan vervangen.
Vanuit het internet-toegankelijke platform kan direct per e-mail een aantal vragen worden voorgelegd aan een geselecteerde groep respondenten. De database van het Propulsion Platform wordt gevoed met de antwoorden op deze vragen, waardoor de juiste vervolgcampagne voor deze respondenten automatisch wordt opgestart.
Volgens Peter Kiel, CEO van Propulsion, is deze nieuwe module een stap voorwaarts in het kostenbewust voeren van marketing campagnes. "Zeker in deze economisch zware tijd kijken organisaties naar de verhouding kosten/opbrengsten van een marketing campagne en is het belangrijk om per marketing activiteit de juiste kanalen te kiezen. Niets kan natuurlijk het persoonlijke contact van een telemarketing call vervangen, maar deze e-mail optie is voor bedrijven een welkome aanvulling."
Redactie CRN