Comsys introduceert SpeechFrame, een voice response (IVR) en telefonieplatform voor het geautomatiseerd afhandelen van gesprekken voor contact centers, netwerk- en service providers.
Bedrijven kunnen met SpeechFrame hun bestaande website eenvoudig interactief maken en de communicatie met klanten verbeteren zonder grote investeringen, kostbaar maatwerk of complexiteit. De oplossing is gebaseerd op open standaarden (Java), wat zorgt voor flexibiliteit en keuzevrijheid.
SpeechFrame maakt het mogelijk alle eerder aangesloten diensten van de website te hergebruiken. Hiermee kunnen bedrijven de diensten die zij aanwenden om met klanten via internet te communiceren, direct gebruiken op het voice response systeem SpeechFrame. Aanpassingen van die services voor het internet worden automatisch in SpeechFrame doorgevoerd. Door het gebruik van SpeechFrame wordt informatie uniform gecentraliseerd en maken ook call center medewerkersgebruik van dezelfde dienstenvoor de communicatie met klanten.
Het instapmodel voor de Comsys SpeechFrame enterprise-series maakt voor hardware gebruik van de Sun Fire servers van Sun Microsystems.
Lees ook