Managed hosting door True

CM.com is mobiele technologiepartner Dutch Grand Prix

 

Communicatie- en betaalplatform CM.com wordt hoofdsponsor van de Heineken Dutch Grand Prix, de Formule 1-race die na vijfendertig jaar terugkeert naar Nederland. Het bedrijf gaat als mobiele technologiepartner zijn platform inzetten om de fan-ervaring te optimaliseren.

Dit houdt in dat fans hun tickets via hun mobiele telefoon bestellen en ontvangen, waardoor het printen van tickets niet meer nodig is. Daarnaast kunnen ze relevante berichtgeving over de race ontvangen in de aanloop naar, tijdens en na afloop van het evenement. Bovendien kunnen ze op locatie consumpties en andere artikelen via hun mobiele telefoon bestellen en afrekenen. 

CM.com-platform

Het CM.com-platform verbindt merken met mobiele telefoons. Het bedrijf biedt een combinatie van messagingkanalen, ticketing, en innovatieve betaaloplossingen. CM.coms communicatieplatform is te gebruiken via api en web-app. Klanten zijn Hema, Ikea, Domino’s en PostNL. Het hoofdkantoor staat in Breda.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6662313). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.