Managed hosting door True

SAP bundelt crm-oplossingen en koopt Coresystems

SAP Hybris-, Gigya-, and Callidus-cloud-oplossingen gaan verder als SAP Customer Experience

 

Handen

Tijdens de jaarlijkse Sapphier Now-conferentie in Orlando maakte SAP bekend dat de SAP Hybris-, Gigya-, and Callidus-cloud-oplossingen samen verder gaan als SAP Customer Experience. Daarmee wil het Duitse softwareconcern de markt duidelijker laten zien wat voor expertise het in huis heeft op het gebied van klantrelatiebeheer. Tegelijkertijd kondigde het bedrijf aan het kunstmatige intelligentie-platform Coresystems uit Zwitserland over te nemen.

Dat SAP een belangrijke speler is op crm-gebied, wordt nu ook weergegeven in de merknaam. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuwe 'customer experience suite': SAP C/4HANA. Deze biedt bedrijven de mogelijkheid om het complete klantervaringsproces te managen. 

Naast de naamsverandering kondigt SAP de aankoop van Coresystems aan. Dit kunstmatige intelligentie-platform wordt onderdeel van de SAP Service Cloud. Het biedt de mogelijkheid om 'field service'-activiteiten beter te plannen. Daarnaast voegt Coresystems een mobiele app toe die techneuten ondersteunt tijdens hun veldwerk, met installaties, onderhoud en reparaties.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6377266). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.