Managed hosting door True

NS gaat live met SAP Document Presentment

 

De door ict-dienstverlener Sogeti geïmplementeerde SAP Document Presentment-oplossing is live gegaan bij NS Reizigers. Deze nieuwe oplossing zorgt ervoor dat de Nederlandse Spoorwegen via zijn callcenters sneller en persoonlijker communiceert met reizigers tegen 80 procent minder kosten dan voorheen. De NS-klantenservice wordt hiermee aanzienlijk verbeterd.

De SAP Document Presentment-oplossing van Sogeti ondersteunt de communicatie met de klanten van NS Reizigers via de verschillende klantenservices en callcenters. Vanuit het SAP crm-systeem in het callcenter ziet de NS-medewerker in één oogopslag wat er speelt bij de klant en op welke manier met deze reiziger is gecommuniceerd. Hij of zij kan standaard documenten eenvoudig selecteren en aanpassen. De klant bepaalt via welk medium het informatie wil ontvangen.

Met de implementatie van deze SAP Document Presentment-oplossing zijn talloze documentstromen gestandaardiseerd. Tegelijkertijd is gebleken hoe eenvoudig en snel documenten aangepast kunnen worden. In het verleden kostte dat weken. Dat is nu teruggebracht tot een aantal minuten. In anderhalve dag hebben zes mensen zonder ervaring of opleiding meer dan tweehonderd documentvarianten gebouwd en de bibliotheken gevuld met meer dan vierhonderd bouwstenen zoals teksten en illustraties.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/5046189). © Jaarbeurs IT Media.

?

 
Vacatures bij NS

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.