Managed hosting door True

Cisco koopt Cloudcherry voor contactcenter-portfolio

 

Cisco wil Cloudcherry overnemen. Dit Amerikaanse softwarebedrijf uit Salt Lake City (Utah) levert technologie om de klantprocessen bij contactcenters te verbeteren. Het gaat om analysesoftware, api's en een tool om het sentiment onder klanten te peilen.

Cloudcherry past in zijn software kunstmatige intelligentie en machine learning toe. De oplossingen zijn zowel in de cloud als lokaal te gebruiken. Volgens het bedrijf kunnen contactcenterbedrijven met de software de zogeheten klantcontactreis beter (lees persoonlijker) in kaart brengen.

Het team van Cloudcherry wordt opgenomen in Cisco’s Contact Center Solutions-divisie. De overname wordt naar verwachting in een van de komende maanden afgerond.

Recent kondigde Cisco ook al de acquisities aan van Voicea (samenwerkingssoftware) en Acacia (dataverwerkingssoftware).

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6786791). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.