Managed hosting door True

CleanPort wil meer dan 36 nieuwe partners per jaar

 

Omdat de aanbieder van managed beveiligingsservices zijn resellerbase rigoureus wil uitbreiden, zoekt CleanPort dit jaar de partners op. Het bedrijf zal aanwezig zijn op beurzen, gaat meer adverteren en spoort distributeur TechAccess aan meer resellers te interesseren voor zijn producten.

CleanPort is volgens commercieel directeur Patrick van der Valk sinds de start in 2001 zonder veel moeite gegroeid naar driehonderd partners. Daar moeten dit jaar een paar honderd bijkomen. "Eindklanten hechten aan het advies van hun ict-dienstverleners. Daarom willen we bij zoveel mogelijk resellers op de plank liggen. We leveren een 'emergency good'. Als bedrijven ons product nodig hebben, gaan ze niet rustig allerlei aanbieders vergelijken, ze willen het gewoon direct kunnen gebruiken."

"Omdat we een commodity product hebben, kan onze distributeur niet apart voor ons op pad gaan", zegt Van der Valk. "Maar de mensen van Tech Access wijzen hun klanten wel op ons bestaan en dat levert ons twee, drie nieuwe klanten per maand op. Hartstikke mooi, maar we willen dit jaar meer groeien dan die maximaal 36 partners die we op die manier binnenkrijgen."

Resellers die de managed services van CleanPort willen aanbieden, kunnen dat doen in hun eigen huisstijl. Van der Valk: "Partners konden ons product al co-branden, maar binnenkort komt er een compleet nieuwe interface. Resellers kunnen onze templates dan in hun eigen huiskleur gebruiken. We zijn er achtergekomen dat ze het heel belangrijk vinden dat klanten hun naam zien. Het enige wat er van ons in beeld komt is de toevoeging: Powererd bij CleanPort."

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/2935117). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 
Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.