Kingston Technology geeft de aftrap voor een incentive campagne voor haar resellers in Nederland en Scandinavië. De 31 winnaars van campagne 'Kingston goes Jordan' krijgen een reis van vijf dagen naar Jordanië aangeboden die zal plaatsvinden in april 2009.
De campagne is bedoeld voor resellers van Kingston geheugenmodules en de beveiligde DataTraveler Vault en DataTraveler Vault Privacy USB-drives en loopt van 10 november 2008 tot en met 28 februari 2009. Resellers die zich voor de campagne hebben aangemeld worden, gerelateerd aan hun omzettargets, verdeeld in drie groepen. Per groep worden de deelnemers met de beste omzetcijfers over die periode vastgesteld. Die gaan in april op kosten van Kingston naar Jordanië, om daar een reis te maken die niet snel uit het geheugen zal worden gewist.
Erik Vink, business development manager Nederland van Kingston Technology: "Dit is onze manier om onze resellers te bedanken voor hun inzet. We zijn van plan van dergelijke reseller-acties een jaarlijkse traditie maken."
Resellers van de betrokken Kingston-producten kunnen zich aanmelden voor deelname aan ‘Kingston goes Jordan' op http://www.no1memory.com. Ook kan hier het verloop van de competitie op de voet worden gevolgd.