Managed hosting door True

Citrix start miljoenen kostend reclameoffensief

 

Citrix laat de term Server Based Computing helemaal vallen in haar reclame-uitingen. Dat maakte CEO Mark Templeton vandaag bekend tijdens Citrix iForum in Orlando.

Citrix gaat het komende jaar 14 miljoen dollar uitgeven aan reclameuitingen. Het bedrijf concentreert zich in de advertenties op de term Acces Infrastructure. Volgens Mark Templeton is de term Server Based Computing inmiddels wijdverbreid bekend bij eindgebruikers. ’Nu klanten begrijpen wat SBC inhoudt, leggen we de lat hoger. SBC is een onderdeel van Access Infrastructure, waar het om gaat is dat gebruikers op welke plaats en met welk medium dan ook, toegang kunnen krijgen tot hun informatie. Die boodschap proberen we nu duidelijk te maken.’

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/2681). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.