Per 1 oktober 2007 heeft Victor Herfs 100 procent van de aandelen verworven van Het Customer Care Center. Hiermee wordt de volgende stap gezet in de groei en bloei van Het Customer Care Center.
Herfs neemt hierbij zowel het eigendom als het algemeen directeurschap over van Harco-Jan Folkerts (1971), eigenaar en oprichter sinds 1999. Folkerts zal zich meer gaan toeleggen op het op ad interim basis verbeteren opzetten, uitbouwen en/of veranderen van commerciële processen in combinatie met database marketing. Herfs (1965) was hiervoor 18 jaar werkzaam binnen AKZO Nobel en vervulde daar diverse management en directie functies.
Het Customer Care Center is in 1999 gestart met één centrale doelstelling; kwaliteit leveren in klant- en prospectcontacten. Inmiddels beschikt het call center over 110 werkplekken en ongeveer 250 medewerkers. Belangrijkste activiteit is het verzorgen van outbound- en inbound- telefoonverkeer in sterke combinatie met databasemarketing activiteiten.
Reacties
Lijkt mij een goede move...