Managed hosting door True

Prijsuitreiking voor Microsoft OEM-partner

 

Marketing manager Henk Tompot van het Zoetermeerse Powerline wint een cheque van 5000 euro, uitgeloofd door Microsoft voor het beste Windows Vista marketingplan.

Het ging om een compleet plan, maar wel op het spreekwoordelijke één A4'tje. De prijs was een incentive voor Microsoft OEM-partners (leveranciers van PC's met Windows Vista). Het plan van Henk Tompot is niet alleen het meest innovatieve, maar sluit ook uitstekend aan bij Windows Vista zelf. Een onderdeel van het plan betreft het programmeren van een zogeheten Vista Gadget dat bij updates vanaf de Powerline site aanbiedingen doet op basis van de gebruikte versie van Windows Vista. Zonder de gebruiker te hinderen is daardoor toch gerichte marketing mogelijk en worden herhalingsaankopen gestimuleerd. De prijs is bedoeld voor de verdere ontwikkeling van de Vista Gadget.

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/1854767). © Jaarbeurs IT Media.

?

 
Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste resellernieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.