Nobel heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met twee nieuwe partners: Calvi Business Software en JDM Software.
Met Calvi en JDM kan Nobel haar klanten nog beter van dienst zijn op het gebied van bereikbaarheid en kostenbeheersing.
Met de producten van Calvi, Nederlands marktleider in telecommanagement-oplossingen, kan Nobel haar klanten inzicht bieden in de bereikbaarheid van alle in de organisatie aanwezige telefonie. Bovendien biedt de software inzicht in de kosten die zijn gemoeid met het vaste en mobiele telefoonverkeer.
Met het PETER Connects Attendant System van JDM Software heeft Nobel een complete bedienpost-oplossing in huis gehaald. Dit systeem maakt een efficiënte en gemakkelijke afhandeling van telefoongesprekken mogelijk, waarmee organisaties hun bereikbaarheid kunnen verbeteren. Met alle gunstige gevolgen van dien voor de dienstverlening naar de klant toe.
Robbert Bouman, manager IP Communications bij Nobel: "Wij signaleren een toenemende behoefte binnen onze klantenkring om grip te krijgen op de nog steeds stijgende communicatie-kostenpost. Daarnaast is een groot aantal klanten in het zakelijke dienstverleningssegment zeer geïnteresseerd in bewaking van de telefonische bereikbaarheid. Calvi staat op dit gebied al langere tijd erg goed bekend bij de grootzakelijke markt. Sinds kort richt Calvi zich ook op ons segment. We zijn blij dat we nu ook het MKB tegen zeer aantrekkelijke tarieven een volwaardige Calvi-oplossing kunnen bieden."
Eelco Wanders, commercieel directeur bij Nobel: "In veel organisaties heeft de telefoniste een enorme invloed op de bereikbaarheid, en daarmee op de klanttevredenheid. Dat wordt nogal eens onderschat. Met PETER Connects zijn we in staat telefonistes en secretaresses te voorzien van een praktische en complete oplossing."
Lees ook