Managed hosting door True

TikTok toch een slaatje uit slaan?

 

Het gaat vandaag niet om Intels tick-tok-model maar om een app waar u wellicht nog nooit van gehoord heeft. Het 'ultra-korte-video-platform' voor het opvullen van nuttige ruimte in de cloud gaat bedrijven die sponsoren de optie bieden producten aan te bieden, in-app. Een niet te missen next-big-internet-hype?

Als u het TikTok-logo voor het eerst ziet, zult u merken dat de app zich al op heel wat plekken genesteld heeft. Misschien niet de sites waar u en ik komen, maar het dringt zich steeds meer op bij plekken waar misschien ook jongeren langskomen. Ja, daar zijn ze weer. Die eeuwige jongeren met hun vermeende aandachtsspanne van twee seconden. 

De van origine Chinese app maakt het nu mogelijk om direct vanuit de app producten te kopen met zogenaamde gesponsorde hashtags. De winkelpagina's waar je terechtkomt zijn uiteraard volledig mobile friendly. Maar zoals Engadget schrijft: 'het is een bold move voor een app die nog maar een jaar internationaal bestaat', maar dat zal adverteerders een zorg zijn. Die zien het nu als Instagram van 2013: nieuw, hip en nog gaaf. 

Een niet te missen platform?

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6781584). © Jaarbeurs IT Media.

?

 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt
Vacatures ICT-branche

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.