Managed hosting door True

Discussie

Xs4all: klantenservice onder een noemer

 

Als het aan KPN ligt, wordt Xs4all gewoon met KPN geïntegreerd. Hop, weg met de populaire merknaam, al moet de ondernemingsraad het er nog wel mee eens zijn. Het is natuurlijk een soap die al een tijdje loopt, hoe denkt u hierover? Of richt u maar een eigen provider op.

De KPN-soap gaat gewoon vrolijk verder, maar waar zeuren al die mensen eigenlijk over? Het gaat toch om een merknaampje dat al heel lang onder de vleugels van KPN opereert? Nou, het zou weleens iets ingrijpender kunnen zijn. KPN wil namelijk de afdelingen techniek & operatie, klantcontact, hr en commercie samenvoegen. Daaruit blijkt wel dat Xs4all nog steeds aardig als eigen bedrijf functioneert.

De meest gehoorde 'klacht' is dat mogelijk zo de kundigheid van de klantenservice verdwijnt. Maar het addertje zit wellicht ergens anders onder het gras: de mogelijkheden die Xs4all bood aan zijn klanten.

Klanten met ingewikkelde eisen, zoals een vast ip-adres, het eigen netwerk van Xs4all met zijn eigen backbone en eigen modemkeuze. Dat soort zaken zou volgens KPN wel elders in de dienstverlening van KPN terug moeten komen, maar hoe dat dan zit met niet-zakelijke abonnementen blijft nog onduidelijk.

Hoe denkt u over deze 'soap'?

Dit artikel is afkomstig van Channelweb.nl (https://www.channelweb.nl/artikel/6680050). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees ook


 

Jouw reactie


Je bent niet ingelogd. Je kunt als gast reageren, maar dan wordt je reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om je reactie direct geplaatst te krijgen, moet je eerst rechtsboven inloggen of je registreren

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
Je reactie ontbreekt

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.