De informatiebron voor het Nederlandse ICT-resellerkanaal   Adverteren | Mobiel | Contact  
Channelweb
 Zoek
Nieuwsbrief
Reacties
Bedrijvengids
Mobiel



Nieuws aanmelden
Heb je nieuws voor ICT-resellers? Gebruik het aanmeldformulier.
Agendapunt melden
RSS-feed Volg ons via Twitter

 
Productnieuws
 Terug Mail aan een vakgenootPrintvriendelijke versie   
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie van Channelweb is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Pega geeft nieuwe release CPM vrij

De nieuwe release van Customer Process Manager (CPM) maakt real-time samenwerking mogelijk tussen klanten, contactcenteragents en de ondersteunende back-officeteams binnen een organisatie. Pega's CPM maakt gebruik van next-best-action-analytics om zo de dienstverlening, het behoud van klanten en de winst te verbeteren. Vernieuwde mogelijkheden via sociale kanalen zorgen voor real-time samenwerking en verbeterde productiviteit bij medewerkers.

Pega’s Customer Process Manager biedt tal van ontwikkelingen en verbeteringen. Om te beginnen gepersonaliseerde real-time suggesties en aanbiedingen. Professionals die zich bezighouden met customer engagement kunnen nu profiteren van Pega’s next-best-action-marketing-oplossing. Voorspellende en aanpassende analytics anticiperen op de behoeften van de klant en tegelijkertijd komt de decision engine op de juiste momenten met relevante aanbiedingen. Dit zorgt voor een aanzienlijke toename van de klanttevredenheid en de offer acceptance rates. Daarnaast biedt CPM uitgebreide samenwerking.

De nieuwe sociale samenwerkingsfunctionaliteit bevat beveiligde chat, teamdiscussies, enquêtes, nieuws en meldingen - en allemaal op maat gemaakt voor customer engagement voor service en support. Contactcenteragents zijn nu beter in staat om ideeën, documenten en best practices in real-time te delen. En ze kunnen dat doen binnen een serviceproces dat als leidraad dient. De handelingen van de contactcenteragents worden binnen de nieuwe versie van CPM slim gestuurd door zowel de interactiedoelen van de organisatie als de impliciete en expliciete intenties van de klant. Alleen relevante en vereiste informatie wordt erbij gehaald en gepresenteerd, gebaseerd op de context van iedere interactie. Dit helpt om de overvloed aan informatie, fouten en onnodige handmatige taken te verminderen en verhoogt de productiviteit van de agents en de klanttevredenheid.

Tot slot kunnen organisaties met deze nieuwe release ondersteunende processen bouwen en dynamisch aanpassen via elk kanaal, zoals het internet en het traditionele contactcenter. Pega CPM verbetert ook de ondersteuning voor mobiele en sociale kanalen. Klanten kunnen hun verzoek aan de klantenservice beginnen via het ene kanaal en gemakkelijk overstappen naar een ander kanaal. Zowel de klant als de contactcenteragent heeft uitgebreid inzicht in de status en geschiedenis van verzoeken aan de klantenservice via alle kanalen.


externe partij 
 
 
 
 Reageer op dit artikel 
 
Meer Productnieuws:
30 september 10:39
Orange biedt Business VPN Internet
30 september 10:37
Surveillance systeem van Neousys
29 september 13:11
Synology geeft b├Ętaversie DSM 5.1 vrij
29 september 10:52
Nieuwe RFID-handterminal van Nordic ID
26 september 13:45
HP breidt Laserjet Pro-portfolio uit
26 september 10:41
Xerox komt met C60/C70 kleurenprinter
25 september 13:06
Sitecore introduceert Sitecore 8
25 september 11:12
Deloitte maakt werkkostenregeling werkbaar
24 september 13:08
Every Angle biedt bi-oplossing voor SAP
24 september 10:09
Qlik brent Qlik Sense op de markt
6 maart 10:55
Pega geeft nieuwe release CPM vrij

  


Adverteren  |   Disclaimer  |   Privacy  |   Cookiebeleid  |   Algemene Voorwaarden  |   IT Banen  |   Computable  |   Channelweb  |   IT Knowledge Base  |   Marqit.nl



Alle rechten voorbehouden © Marqit