De informatiebron voor het Nederlandse ICT-resellerkanaal   Adverteren | Mobiel | Contact  
CRN
 Zoek
Nieuwsbrief
Reacties
Bedrijvengids
CRN Mobiel



Nieuws aanmelden
Heb je nieuws voor ICT-resellers? Gebruik het aanmeldformulier.
Agendapunt melden
RSS-feed Volg ons via Twitter

 
Productnieuws
 Terug Mail aan een vakgenootPrintvriendelijke versie   

Avaya verrijkt real time zakelijke communicatie met lancering nieuwe generatie applicaties voor klantcontac

Avaya, speler op het gebied van systemen, applicaties en diensten voor zakelijke communicatie, presenteert een reeks van nieuwe en verbeterde producten en diensten op basis van het Avaya Aura platform.

De lancering omvat de volgende nieuwe producten en diensten:

• Avaya Agile Communications Environment (ACE) faciliteert de ontwikkeling van applicaties voor zakelijke communicatie om bedrijfsprocessen versnellen. Avaya ACE 2.2 bevat Event Response Manager, een nieuwe gebundelde applicatie die downtime vermindert en efficiëntie verbetert door de juiste mensen met de juiste vaardigheden te laten antwoorden en reageren op onverwachte gebeurtenissen, zoals voorraadtekorten, beveiligingskwesties, enzovoorts. Met Avaya ACE kunnen bedrijven hun zakelijke applicaties tot wel 80 procent sneller uitbouwen met communicatie dan met traditionele methoden.
• Avaya Aura Conferencing, nu beschikbaar in de Standard Edition, biedt uitgebreide mogelijkheden voor vergaderen via audio, video en web vanaf een enkele server, wat beheer eenvoudig maakt en energieverbruik vermindert.
• Avaya Aura Messaging is een messaging dienst met de mogelijkheid voor opslag van en toegang tot alle berichten via meerdere communicatiekanalen. De eerste editie van deze Linux-gebaseerde oplossing is specifiek ontworpen om gebruikers van Octel systemen snel te laten migreren naar het nieuwe platform, onder meer door het handhaven van de vertrouwde gebruikersinterface. Daarnaast biedt het nieuwe mogelijkheden, zoals spraak naar tekst en spraakgebaseerde virtuele assistenten.
• Avaya Aura Presence Services biedt een op open standaarden gebaseerde, eigen instant messaging oplossing dat geschikt is voor controle van communicatie met andere gebruikers zoals IBM Lotus Sametime, en IM compatibel is met Microsoft®, IBM, Avaya one-X® Communicator en Avaya one-X Agent en Avaya 9600 SIP-telefoons.
• Avaya Aura Session Manager 6.0 is nu schaalbaar tot meer dan 100.000 gebruikers, waarvan tot 50.000 SIP-stations met spraak en video.
• Avaya Aura Communication Manager 6.0 kan nu worden geïmplementeerd als een Evolution server voor eenvoudige migratie van gemengde H.323/TDM toestellen naar SIP-omgevingen of een volledig SIP-gebaseerde server voor spraak en video.
• Avaya Aura Session Border Controller (SBC) stelt bedrijven in staat om veilig en real time SIP-gebaseerde unified communications te verbinden met het groeiende aantal IP-gebaseerde apparaten, smartphones en applicaties, zowel intern als extern. SBC beschermt het netwerk en de aangesloten apparaten van de klant tegen aanvallen, zoals denial of service, spoofing attacks, 'man-in-the-middle' of toegang via ongebruikte VoIP-poorten.
• Avaya Aura System Manager 6.0 biedt een omvattend beheersysteem voor heel Avaya Aura nu ook inclusief Presence Services, Conferencing en Messaging, waardoor het eenvoudiger wordt om componenten van Avaya Aura vanuit een centrale locatie te beheren.
• Avaya Aura System Platform 6.0 is Avaya's virtualisatietechnologie omvat nu alle elementen van de architectuur en de applicaties van het Avaya Aura portfolio, waardoor tot wel 80 procent minder behoefte is aan hardware dan bij vergelijkbare oplossingen.
• Avaya 9600 bureautelefoons zijn uitgerust met grotere touchscreens in kleur met een lagere prijs, stroombehoefte en Total Cost of Ownership (TCO). Een nieuw SIP-model, de Avaya 1603SW-I, is de kostenefficiënte oplossing voor MKB tot grote ondernemingen.
Avaya brengt tevens een nieuwe versie uit van Avaya Communications Server 1000 (CS1000), met een nog grotere schaalbaarheid, ruimere SIP-ondersteuning en connectiviteit. De voortdurende investeringen in Avaya CS1000 biedt bestaande klanten een soepel migratiepad naar Avaya Aura en ondersteunt vele van de nu gelanceerde applicaties.
Avaya Aura heeft sinds de introductie vorig jaar al meer dan 400 ondernemingen in staat gesteld hun kosten te verlagen en hun klantenservice te verbeteren. Omdat het platform volledig is afgestemd op open standaarden, en Avaya Aura Session Manager volledig is gebaseerd op het Session Initiation Protocol (SIP), verlaagt Avaya Aura direct de complexiteit en vormt het een krachtig fundament voor rijke, open, contextuele applicaties.


Persbericht  
De tekst van dit persbericht is letterlijk overgenomen.
CRN is niet verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.  

 
 
 Reageer op dit artikel 
 
Meer Productnieuws:
16 april 13:50
Eerste educatieve 2-in-1 van Intel
16 april 13:34
Fleetmatics komt met nieuw SaaS-platform
16 april 11:00
Gratis veilig online samenwerken met Todo
16 april 10:47
Nou&Off levert Libreoffice-van-Collabora
15 april 13:55
Accountview koppelt crm en sociale media
15 april 13:05
Topdesk-Bomgar biedt betere IT-ondersteuning
15 april 10:32
Watchguard introduceert APT Blocker
14 april 13:50
Twee nieuwe Dreamcolor displays van HP
16 augustus 15:48
Avaya verrijkt real time zakelijke communicatie met lancering nieuwe generatie applicaties voor klantcontac
16 augustus 15:48
Avaya verrijkt real time zakelijke communicatie met lancering nieuwe generatie applicaties voor klantcontac
16 augustus 15:48
Avaya verrijkt real time zakelijke communicatie met lancering nieuwe generatie applicaties voor klantcontac

  
Gerelateerde Bedrijven:
Avaya



Adverteren  |   Disclaimer  |   Privacy  |   Cookiebeleid  |   IT Banen  |   Computable  |   CRN  |   Tweakers.net  |   IT Knowledge Base  |   Autotrack.nl  |   Carsom.nl

Alle rechten voorbehouden © De Persgroep